Kategorie

Regulamin

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.triexpert.pl, a w wyjątkowych przypadkach telefonicznie + 48 609-775-099. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na mail informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu.

3. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia klient oświadcza, że wyraża zgodę na wystawienie i przesłanie faktury w formie elektronicznej przez firmę LABOSPORT Polska sp. z o.o., zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 249, poz. 1661).

4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.

5. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem +48 609-775-099 lub mailowo pod adresem sklep@triexpert.pl

6. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane, ale może z niego zrezygnować odmawiając odbioru.

7. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

8. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

9. Czas realizacji zamówienia to 1 do 14 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia złożonego zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany czasu realizacji zamówienia.

10. Niektóre produkty w sklepie są sprowadzane na zamówienie. W tych przypadkach sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji zamówienie zostaje anulowane i ewentualne wpłacone przez klienta pieniądze zostają zwrócone w całości na wskazane konto.

11. Przesyłki dostarcza: Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy do 3 dni roboczych lub firma kuriersk, czas dostawy to 24h w dni robocze.

12. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier,
- przelewem bankowym na konto sklepu.

13. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem.

14. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. 
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zamówienia na produkty sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Okres gwarancyjny trwa 2 lata.
W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować czy woli żeby obniżyć cenę danego towaru lub może zdecydować o odstąpieniu od umowy.
Jeżeli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy, automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.

15. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz proporcjonalnie przeniesionych kosztów przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Jeżeli został wybrany najtańszy sposób dostawy i towar jest zwracany w regulaminowym czasie, sklep zwróci również koszt dostawy.
Najtańszą opcją dostawy jest odbiór własny.

Aby odstąpić od umowy (zmówienia) należy złożyć oświadczenie na piśmie. 

16.Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

17. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem sklepu LABOSPORT Polska sp. z o.o. ul. Browarna 86-87, 82-300 Elbląg. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

 

 

 

Regulamin obowiązujący dla klientów, którzy zawarli umowę do dnia 22.12.2014r
(tyczy się punktów odnośnie reklamacji)

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.triexpert.pl, a w wyjątkowych przypadkach telefonicznie + 48 609-775-099. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na mail informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu.

3. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia klient oświadcza, że wyraża zgodę na wystawienie i przesłanie faktury w formie elektronicznej przez firmę LABOSPORT Polska sp. z o.o., zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 249, poz. 1661).

4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.

5. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem +48 609-775-099 lub mailowo pod adresem sklep@triexpert.pl

6. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane, ale może z niego zrezygnować odmawiając odbioru.

7. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

8. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

9. Czas realizacji zamówienia to 1 do 14 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie. Jest to czas, który upływa od potiwerdzenia złożonego zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany czasu realizacji zamówienia.

10. Niektóre produkty w sklepie są sprowadzane na zamówienie. W tych przypadkach sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji zamówienie zostaje anulowane i ewentualne wpłacone przez klienta pieniądze zostają zwrócone w całości na wskazane konto.

11. Przesyłki dostarcza: Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy do 3 dni roboczych lub firma kuriersk DHL, czas dostawy to 24h w dni robocze.

12. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier,
- przelewem bankowym na konto sklepu.

13. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem.

14. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. 
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zamówienia na produkty sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

15. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz proporcjonalnie przeniesionych kosztów przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

16.Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

17. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem sklepu LABOSPORT Polska sp. z o.o. ul. Browarna 86-87, 82-300 Elbląg. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.