Rower czasowy Argon 18 E-116 Campagnolo centaur

Dostępność:
Jest
Czas realizacji: zapytaj o dostępnosć
szt.
12 250,00 zł

Witaj na innej planecie... witaj w świecie E-116. Ta maszyna działa na skoncentrowaną dawkę technologiczną Argon 18 w czasowym/triathlonowym rowerze zaprzeczającym wszelkim oczekiwaniom i przypuszczeniom... w rekordowym czasie. Nie myśl schematycznie: tak, wydajność i komfort mogą istnieć w jednym rowerze. Tak, aerodynamiczna rama może także być lekka, a prowadzenie zwrotne.

Końcowy produkt skomplikowanych i żmudnych wysiłków R&D, E-116 czerpie korzyści z tej samej ramy co nasz flagowy model E-118: oba bazują na tej samej formie, opracowanej przy użyciu najnowszego oprogramowania komputerowego CFD poprzedzającej testy w tunelu aerodynamicznym. Jego kształty sugerują moc i wydajność... wielką wydajność. Kierowany przez zasadę Optimal Balance, kompozyt karbonowy 6105 HM sformułowany został dla uzyskania wyjątkowego połączenia lekkości, wygody is sztywności. Wysiłek R&D nie kończy się na samej ramie, gdyż aerodynamiczny widelec ze zintegrowanymi hamulcami umieszczonymi na jego krawędziach i pod tylnim trójkątem to także ich zasługa. Odwracalny wspornik siodła z karbonu oraz system 3D Headtube z trzema wysokościami kierownicy dla każdego rozmiaru ramy pozwalają na dostosowanie pozycji do własnych potrzeb. E-116 może zmieniać się wraz z twoimi osiągnięciami: jeśli nie jesteś jeszcze wystarczająco giętki, możesz zacząć z wyższym ustawieniem kierownicy, stopniowo obniżając je dla bardziej efektywnej pozycji aero.

E-116 może zmieniać się też w inny sposób: EPS, Di-2 oraz grupy mechaniczne mogą być dopasowane lub podmienione w każym momencie, bez użycia dodatkowych części. Kolarze ciężko pracują aby osiągnąć swój cel. Jedyne co mogliśmy zrobić to włożyć identyczny wysiłek w tworzenie roweru, który mógłby im to wynagrodzić. Oto świat E-116, bezkompromisowa wydajność dla twoich korzyści.

 

Zalecane wartości momentu śrub:
- Szyjka sztycy: 4 Nm
- Śruby regulacyjne zacisku sztycy: 5 Nm
- Śruby haku przerzutki, przód i tył: 4 Nm
- Śruby uchwytu na bidon: 3 Nm
- Inne części: zależnie od instrukcji producenta.

Waga:
- Rama: 1425g (średni rozmiar, razem z wykończeniem. Bez osprzętu (80g) )
- Widelec: 495g, rozmiar średni.
- Wspornik siodła: 275g, karbonowa sztyca Argon 18 ASP-7000
- Support: BB86
- Łożyska sterowe: FSA Orbit IS-2 + 3D, łożyska 1"-1/8 (36*/45*) + FSA TH-883.

 

Zastosowane technologie:

 

obOPTIMAL BALANCE perfekcyjna mieszanka opływowości, sztywności, wygody i lekkości.

 

 

 

 

 

 

hds

Nowy design ramy E-116 kierowany był przez naszą zasadę HDS, ze strukturalnymi właściwościami zależnymi od obciążenia poddawanego ramie. Rury ją tworzące pełnią inne role przy wydajności roweru. Wymagana sztywność musi byc dokładnie rozłożona w częściach najbardziej obciążanych, głównie w niższych obszarach, jednocześnie wymagając pomiar wchłaniania wstrząsów w górnych obszarach dla zapewnienia wygody, oraz zmniejszając przez to wagę.

Strefa Mocy


Osiągnęliśmy maksymalną sztywność dzięki masywnym, asymetrycznym dolnym rurom tylniego trójkąta oraz zwiększeniu rozmiarów obudowy suportu i rury sterowej.

Strefa Komfortu

Górne obszary ramy cechują się mniejszymi, węższymi rurami, które absorbują i niwelują wstrząsy.

Trening czy wyścig, konstrukcja HDS zmniejsza wysiłek dzięki większej wygodzie, podczas gdy boczna sztywność utrzymuje najwyższą wydajność.

 

 

afs

Możliwość łatwego znalezienia najwygodniejszej, najwydajniejszej i opływowej pozycji przez rowerzystę była jedną z pierwszych na liście kryterium przy projekcie. Bez wystarczającej wygody trudno utrzymać aerodynamiczną pozycję, tym samym tracąc na mocy. Pamiętając o tym, że to kolarz wytwarza większość oporu podczas jazdy, opracowaliśmy geometrię ramy pozwalającą na zoptymalizowanie pozycji niezależnie od budowy ciała sportowca i jego stylu jazdy.
Każdy wymiar ramy opracowano dla najlepszej kontroli w pozycji aero, nawet w trudnych warunkach. Dwa z nich szczególnie przyczyniają się do stabilnej i solidnej jazdy:

- dolna rura tylniego trójkątu o dłuższym niż u większości rowerów rozmiarze 39.5cm zwiększa stabilność przy wysokich prędkościach i czyni zmianę biegów bardziej zwrotną.
- niższy suport: większość rowerów umieszcza go 70mm lub 60mm poniżej osi kół. Nasz jest ustawiony poniżej 75mm dla obniżenia środka ciężkości, tym samym poprawiając tylnią sztywność i kontrolę kierownicy, głównie w pozycji aero.

 

hm5655

Karbonowy kompozyt modelu E-116, 6105 HM Nano-Tech został sformułowany tak, aby spełniał założone przy projektowaniu kryteria wydajności, zapewniając optymalną mieszankę sztywności, wygody i lekkości. Dzięki niemu rama i zintegrowany widelec odpowiednio łączą efektywność i komfort oraz wyczucie drogi wpływające na pewność sterowania przy technicznych zakrętach i zjazdach, nawet przy wysokich prędkościach.

E-116 to końcowy wyraz Optimal Balance, wydajna i innowacyjna maszyna, która wykorzysta każdy watt twojego wysiłku. Nasze własnościowe włókno węglowe zostało specjalnie opracowane dla wzmocnienia i uwydatnienia myśli Optimal Balance.

 

 

di2 ready

E-116 jest zgodny z elektronicznymi Di2/EPS grupami jak i mechanicznymi

 

 

bb86

Mufa suportowa BB86 Poprawia sztywność i zmniejsza masę

 

 

CFD

Rama optymalizowana za pomocą wirtualnego tunelu CFD

 

 

 

E-116 cechuje się rewolucyjnym systemem 3D Headtube, wyłącznie dla Argon 18. Łatwy w konfiguracji, 3D zastępuje konwencjonalne podkładki strukturalnym mechanizmem pozwalającym na dostosowanie wysokości kierownicy bez utraty przedniej sztywności. W połączeniu z AFS, System 3D zwiększa możliwości pozycjonowania oferując trzy długości rury sterowej dla każdego rozmiaru ramy.

System 3D pozwala użytkownikowi wybrać jedną z trzech wysokości rury dla danego rozmiaru ramy aby ułatwić przystosowanie pozycji. Te wysokości to:
- Podstawowa wysokość, bez podkładek 3D;
- Podstawowa wysokość + 15mm;
- Podstawowa wysokość + 25mm;

Użytkownik może konfigurować wysokość bez używania klasycznych podkładek, nie tracąc przy tym na sztywności.
Dzięki 3D, kierownica ustawiona na wysokości 15mm zachowuje 5% więcej sztywności niż przy zwykłych podkładkach, oraz 11% więcej przy wysokości 25mm.

Kiedy odpowiednia pozycja została już wybrana, można ją bezproblemowo zmienić w każdym momencie, zależnie od preferencji kolarza lub dla akomodacji zmiany komponentów.

 

zintegrowane hamulce

Zintegrowane hamulce Aero

 

 

 

 

Jednoczęściowy widelec o aerodynamicznym profilu

 

 

 

Wspornik siodła 2WAYPOST: ASP-7000 z włókna węglowego, lekki i łatwy w konfiguracji.

 

 

 

zacisk sztycy

Nowy prostszy i lżejszy zacisk sztycy

 

 

 

 

Specyfikacja: 

Dostępne rozmiary: M


 Widelec: Argon 18 Carbon


 Stery: Fsa


Sztyca: ASP-7000 Carbon


Manetki: Shimano Dura Ace 11s


Przerzutka przód: Shimano Ultegra 11s


Przerzutka tył: Shimano Ultegra 11s


Kaseta: Shimano Ultegra 11s


Łańcuch: Shimano Ultegra 11s


Szczęki hamulca: Zintegrowane


Klamki hamulcowe: TRP


Korba: Shimano Ultegra 11s


Suport: BB86 


Mostek: 3T ARX PRO


Kierownica: 3T Aura Pro


Przystawka: nd


Siodło: ISM Prologue


Koła: Fulcrum Racing Quattro


Opony: b.d.

 

Specyfikacja techniczna może ulec zmianie bez uprzedzenia. Kolory mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych.